Uw sessie verloopt bijna

Ga door op de website om de opgeslagen gegevens niet te verliezen.
Stoppen

Veelgestelde vragen

FAQ aanwezig voor vertrek

Aanwezig voor vertrek

Hoe lang voor vertrek moet ik aanwezig zijn?

Passagiers verzoeken we dringend minimaal een half uur voor afvaart aanwezig te zijn, om het inschepen vlot te laten verlopen.

Wat moet ik doen als ik te laat kom voor de boot waarvoor ik geboekt heb?

Dreigt u te laat te arriveren voor uw afvaart? Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op via 088 - 9000 888. Ook kunt u online via uw account uw boeking wijzigen naar een latere afvaart.

Bent u in de terminal en uw afvaart is nét vertrokken? Meldt u zich dan bij de servicebalie. Onze medewerkers wijzigen uw ticket dan alsnog naar een eerstvolgende beschikbare afvaart.

Hoe laat moet ik uiterlijk aan boord zijn?

U dient uiterlijk 5 minuten voor vertrek aan boord te zijn.

Waar kan ik in Harlingen parkeren?

In Harlingen zijn diverse parkeergelegenheden, overdekt en niet overdekt. Door middel van (ANWB)-borden wordt u de weg naar de terreinen gewezen. Onder Parkeren vindt u een overzicht van de mogelijkheden.

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën om het gebruik van deze website voor jou zo optimaal mogelijk te maken. Essentiële cookies zijn nodig voor de werking van de website. Functionele cookies maken de werking zo optimaal mogelijk. Klik op akkoord om alle cookies te accepteren. Wilt u liever geen functionele cookies, klik dan op aangepast. U kunt alle informatie over het gebruik van cookies lezen in onze privacy-verklaring

Privacy opties

Marketing cookiesWe gebruiken marketingcookies om je aanbiedingen te sturen waar je ook écht op zit te wachten. Die aanbiedingen baseren we op wat je op de website bekijkt of op jouw persoonlijke interesses. We maken ook gebruik van cookies van YouTube, Facebook en Instagram, zodat je filmpjes en informatie kunt delen met je vrienden via social media. Maakt opslag mogelijk, zoals cookies (web) of apparaatidentificatoren (apps), gerelateerd aan reclame.
Gedeelde klantinformatieWe delen jouw klantgegevens met derde partijen, om beter inzicht te krijgen in het functioneren van de website en onze marketingkanalen. Stelt toestemming in voor het verzenden van gebruikersgegevens naar Google voor online advertentiedoeleinden.
PersonalisatieWe gebruiken marketingcookies voor personalisatie, waarmee we jou de meest relevante advertenties kunnen tonen. Die aanbiedingen baseren we op wat je op de website bekijkt of op jouw persoonlijke interesses. We maken ook gebruik van cookies van YouTube, Facebook en Instagram, zodat je filmpjes en informatie kunt delen met je vrienden via social media. Stelt toestemming in voor gepersonaliseerde advertenties.
Functionele en basis analytics cookiesFunctionele cookies zijn nodig om een boeking te kunnen maken op onze website. Met de analyserende cookies doen we kennis op. Deze informatie gebruiken we om onze sites elke dag weer een beetje beter te maken. Het bezoekgedrag wordt anoniem in beeld gebracht. Maakt opslag mogelijk die de functionaliteit van de website of app ondersteunt, bijvoorbeeld taalinstellingen. Maakt opslag mogelijk, zoals cookies (web) of apparaatidentificatoren (apps), gerelateerd aan analyse, bijvoorbeeld bezoekduur.